Τεχνητο κρεας – Το νεο επιχειρηματικο big thing – Ο ρολος των Μπιλ Γκειτς και Τζεφ Μπεζος
Το κοινό εμπιστεύεται όλο και περισσότερο την κατανάλωση τεχνητού κρέατος και η προτίμηση αυτή δείχνει την τάση και κατά συνέπεια το δρόμο. Οι Μπιλ Γκέιτς και Τζεφ Μπέζος ρίχνονται στη μάχη με μια επιχείρηση τεχνολογίας τροφίμων για την παραγωγή τροφίμων alt-meat.
Η Nature’s Fynd, η οποία ιδρύθηκε το 2012 από τους Τόμας Τζόνας και Μαρκ Κοτζουμπαλ, έχει καταφέρει να συγκεντρώσει μέχρι στιγμής 158 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές. Ανάμεσά τους είναι ισχυρά ονόματα όπως ο Τζεφ Μπεζος, ο Μπιλ Γκέιτς αλλά και ο Αλ Γκορ.
Μπιφτέκια απο τεχνιτό κρέας, κρέμα τυριού και γιαούρτια από μη γαλακτοκομικά προϊόντα είναι μερικά μόνο από τα τεχνητά προϊόντα με τα οποία η εταιρεία έχει ως στόχο να γεμίσει τα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα με το CNBC, το 2020 η αγορά των εναλλακτικών τροφίμων εκτοξεύτηκε στα ύψη, αυξάνοντας τις λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ κατά 27%.
Οι αποστολές προϊόντων alt-protein από διανομείς υπηρεσιών τροφίμων σε εμπορικά εστιατόρια αυξήθηκαν κατά 60% σε ετήσια βάση τον Απρίλιο, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας NPD Group.
«Στόχος μας είναι να μάθουμε στις μελλοντικές γενιές να ζουν με λιγότερα», υποστηρίζει ο Τζόνας. «Με οκτώ δισεκατομμύρια ανθρώπους, οι πόροι μας μειώνονται και η κλιματική αλλαγή καθιστά ακόμη πιο δύσκολη την εύρεση γης και ζώων. Τα μαθηματικά απλά δεν λειτουργούν και πρέπει να κάνουμε κάτι για αυτό» προσθέτει.
Oι πιο φανατικοί καταναλωτές των προϊόντων alt-meat είναι οι νέοι και πιο συγκεκριμένα οι Gen Z και millennials. Το 63% των καταναλωτών στην Αμερική ηλικίας 24 – 39 ετών πιστεύουν ότι οι διατροφικές τους ανάγκες μπορούν να καλυφθούν πλήρως με μια φυτική διατροφή, σύμφωνα με έρευνα της One Poll.