ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΑΡΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΣΤΟΥΣ MILLENNIAL
Οι Millennials ή αλλιώς Generation Y είναι οι γεννημένοι μεταξύ των ετών 1981 και 1996 και είναι μια από τις πιο πολυσυζητημένες σε επιχειρηματικό επίπεδο γενιές διότι αποτελούν ένα μεγάλο κομμάτι της σημερινής καταναλωτικής βάσης.
Οι Millennials έχουν μεγαλώσει στην εποχή του διαδικύου και των κινητών τηλεφώνων. Είναι μέσα στην ψηφιακή εποχή και ξέρουν τι αναζητούν από μια μάρκα πολυτελείας
Αποτελούν το πιο σημαντκό κομμάτι των καταναλωτών πολυτελείας και μαζί με τους Generation Z διαμορφώνουν το 40% όλων των πολυτελών δαπανών.
Οι εύποροι Millennial αντιπροσωπεύουν ένα μακροπρόθεσμο δυναμικό γι’ αυτό οι μάρκες πολυτελείας επικεντρώνονται σε αυτούς.
Οι Millennials είναι η κινητήρια δύναμη της βιομηχανίας πολυτελείας και μαζί με τους Gen Z έως το 2025 θα αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ήμισυ των συνολικών πωλήσεων πολυτελών προϊόντων.
Γι αυτό λοιπόν οι μάρκες πολυτελείας προσπαθούν να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες αυτής της νεότερης εύπορη γενιάς. Τα χαρακτηριστικά των Millennial που πρέπει να γνωρίζουν οι εταιρείες πολυτελών ειδών είναι τα εξής:
- Οι Millennial αναζητούν την αυτοέκφραση και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το αγαπημένο τους μέσο να εκφραστούν. Από το Instagram, το YouTube, το Facebook μέχρι το Snapchat, μοιράζονται εύκολα τις σκέψεις, τις απόψεις και τις εμπειρίες τους.
- Η πολύ καλή ποιότητα δεν αρκεί για να δικαιολογήσει την υψηλή τιμή για τους Millennial. Οι εταιρείες υψηλών προδιαγραφών, θα πρέπει να δημιουργήσουν συναρπαστικές ιστορίες και να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες εάν θέλουν να προσελκύσουν τους Millennial.
- Οι Millennial ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για μάρκες που είναι κοινωνικά υπεύθυνες και περιβαλλοντικά συνειδητές.
4.Λαμβάνουν τα μηνύματα από πολλά κανάλια ταυτόχρονα και αγοράζουν από παντού. Θέλουν να έχουν ολοκληρωμένες εμπειρίες και να μπορούν να εστιάζουν από τη μία συσκευή στην άλλη, από το διαδίκτυο στο offline.